Reisblog Travel Lin

4 januari 2023 - Zoetermeer, Nederland

Welkom op mijn reisblog. Dit leek mij de beste manier om iedereen makkelijk op de hoogte te kunnen houden van mijn trip door bruisend Zuid-Oost Azie de komende maanden.

Ben nog druk bezig met de laatste afrondingen in het dagelijkse leven. Zo heb ik net afscheid genomen van de collega's in Rotterdam, is donderdag mijn laatste werkdag in Hoofddorp waar met een gezellige borrel afscheid wordt genomen van de zakelijke samenwerking. Vrijdag is eindelijk de overdracht van mijn oude huis in Mijdrecht, op de valreep. Genieten van mijn laatste momenten met mijn dichte kringetje lieverds voordat ik ze een tijd moet gaan missen. Met het afsluiten van deze hoofdstukken kan ik met een lichte mentale rugzak (maar wel redelijk zware koffer door de duikspullen en oleh-oleh voor oude en nieuwe vrienden aldaar) op pad om te kijken wat de wereld voor moois te tonen heeft. En tijdens de reis mag ik gaan bedenken wat ik wil gaan doen als ik terugkom.

Het avontuur begint zaterdag 7 januari om 22:00 met een vlucht naar Dubai. Daar mag ik een dagje rondneuzen voordat het vliegtuig mij naar Thailand brengt, waar ik zo'n 5 weken zal gaan rondreizen. Wat ik daar allemaal ga zien en doen? dat gaan we vanzelf merken :)

veel lees- en kijkplezier!

1. Reislogger:
    28 december 2022
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Jocelyn:
    7 januari 2023